Plant u een nieuwe lay-out van uw bedrijfskantoren? Een zakelijke beweging in zicht? Een herinrichting van werkruimtes of de vervanging van kantoormeubilair?
Burama is de projectmanager voor meubels die u nodig hebt.
Neem zo vaak mogelijk contact met ons op, een paar maanden van tevoren, maar aarzel niet om ons de timing-uitdagingen te geven, we zullen ze met enthousiasme ophalen!
Laat 10 werkdagen toe tussen onze vergadering en de levering van de gepersonaliseerde 3D-studie.
Voor zowel stoelen als bureaus hebben we oplossingen!
Wat de stoelen betreft, hebben we een testruimte waar u direct de bureaustoel kunt kopen die u wilt. Aan de andere kant, in de stockvolgorde, kunnen ze een paar dagen na de bestelling thuis zijn met zelfs een bepaalde keuze aan opties en kleuren.
Voor kantoren is het principe hetzelfde. De keuze is echter zo compact dat het moeilijker zal zijn om het antwoord op uw behoeften te vinden. U zult bij ons zien dat fabrikanten nu snelle productietijden bieden, die vaak de tijd tussen bestelling en levering tot 2 weken beperken!
Geïnteresseerde (e)? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons assortiment!
Moeilijk te zeggen tot we een volledige inventaris hebben van uw verwachtingen en behoeften samen. Houd er rekening mee dat het bij Burama al mogelijk is om een kantoor te krijgen voor een budget dat vergelijkbaar is met de tarieven die worden berekend door de grote winkelmeubelset. Bij Burama bieden we service (opslag, levering, montage). Hoe? Alleen omdat we rechtstreeks met onze productiepartners samenwerken en we geen grote, dure marketingcampagnes uitvoeren in kranten of op televisie. Thuis betaal je voor een product en een service en alleen daarvoor.
Geïnteresseerde (e)? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons assortiment!
Natuurlijk! Het is de bedoeling om het van tevoren samen te bespreken om het proces te vergemakkelijken en de efficiëntie te verbeteren. We zullen u graag helpen / problemen oplossen waar mogelijk!
Geïnteresseerde (e)? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons assortiment!
Ja, natuurlijk! Burama is al bijna 50 jaar actief en is een pionier in zijn sector.
Door de jaren heen hebben we sterke partnerships gesmeed met gespecialiseerde marktspelers tijdens ‘grote’ bewerkingen.
We hebben geen groot vast assemblageteam in huis alleen voor een kwestie van flexibiliteit, maar ook kostenefficiëntie: dit wordt weerspiegeld in uw definitieve factuur!
Indien nodig helpen opleggers, grote vrachtwagens, liften ons assemblageteam voor uw project …
Geïnteresseerde (e)? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons dienstenaanbod!
Denk nog eens na! Onze uitdaging is om ervoor te zorgen dat u overtuigd van onze prijs-kwaliteitverhouding zeer voordelig blijft. Onze klantenkring bestaat uit onafhankelijke bedrijven, kleine bedrijven, KMO’s en natuurlijk multinationals. Elke klant heeft specifieke behoeften en verwachtingen. Het is onze taak ervoor te zorgen dat ze worden vertaald om u maximaal werkcomfort te bieden met minimale investeringen.
Geïnteresseerde (e)? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons assortiment!
Absoluut! En zelfs meer dan producten als zodanig, werken we met veel fabrikanten die beschikken over state-of-the-art installaties, waarbij de plaats van productontwikkeling en ontwerp worden geïntegreerd in hun eigen denken (sommige van onze fabrieken zijn zelfs zelfvoorzienend in water, verwarming en elektriciteit!).
Beschikbare eco-certificaten en labels: Greenguard, FSC, LEED, Valdelia, Office Excellence, ISO14001, PEFC …
Wilt u meer weten over alle labels die we hebben? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons assortiment!
Ja, onze teams zijn drietalig, professioneel en vriendelijk. We organiseren regelmatig rondleidingen in de vier hoeken van België, zonder de buurlanden te vergeten die ook toegankelijk zijn. We willen geen belemmeringen in onze relaties leggen en dus verleggen we de grenzen om naar jou toe te komen!
Geïnteresseerde (e)? Neem direct contact met ons op voor meer informatie over ons dienstenaanbod!
Hier is een van de vragen die ons het vaakst worden gesteld.
Je moet weten dat de meeste mensen het ergonomische potentieel van hun bureaustoel onderbenut en velen zijn beperkt tot een eenvoudige hoogteaanpassing … zeer onvoldoende!
Dus er zijn enkele eenvoudige stappen om je stoel goed af te stellen:
Stap 1: Hoogteaanpassing -> De juiste hoogte is waar uw voeten op de grond liggen, maak uw knieën in een rechte hoek (90 °) wanneer u zich onderaan de stoel bevindt.
Stap 2 : Stel de armleuningen af -> pas hetzelfde principe toe met je ellebogen als met je knieën. Als uw armleuningen meer afstelling bieden (2, 3, 4 afmetingsdimensies), kiest u de posities die u comfort bieden en kunt u dichter bij uw werkblad komen (kantoor).
Stap 3 : De hoogte van de rugleuning (en / of de lendensteun) aanpassen -> afhankelijk van uw gevoel en de ondersteuning die u nodig hebt voor uw rug.
Stap 4 : De spanning van het mechanisme aanpassen -> het is de kleine hendel die over het algemeen naar rechts draait, of de grote knop in de as onder de stoel. Ook hier moet je gezond verstand domineren: je moet je gesteund voelen, maar niet overdreven. Als u geen besturingswiel hebt, kan het een automatisch mechanisme zijn dat rekening houdt met het gewicht van de gebruiker om de aangeboden ondersteuning aan te passen.
Stap 5 : Instellen van de zitdiepte -> Zeldzamer, deze instelling is meestal beschikbaar met een kleine discrete knop aan de zijkant van de stoel in het plastic gedeelte om de afstand van de rugleuning ten opzichte van de stoel aan te passen. Noodzakelijk voor zeer kleine of grote maten.
Dat is het, u weet al meer over de instellingen van de bureaustoelen.