Onze taak is ervoor te zorgen dat u uw werk in de best mogelijke omstandigheden kunt uitoefenen

Methodologie
Ons samenwerkingsproces in 7 stappen
  • Briefing
    Het plannen van onze ontmoeting om uw wensen en behoeften te bepalen. We leren de bedrijfscultuur kennen en de visie van de werknemers op hun (toekomstige) werkplek.
  • Analyse van uw project
    Haalbaarheidsstudie van uw project en analyse van uw doelstellingen, rekening houdend met de uitdagingen die gepaard gaan met de nieuwe inrichting van uw werkplek.
  • Space planning & 3D-plannen
    Productie van 3D-plannen van uw professionele ruimte volgens een samen gedefinieerde lay-outstrategie, direct gekoppeld aan uw interne organisatie en werkmethoden.
  • Afgestemd op uw imago
    Keuze van het meubilair en de gewenste omgeving die passen bij het imago van uw bedrijf, gepaard met een gedetailleerde kostenraming.
  • Validatie en lancering van uw project
    Validatie van uw project en opstarten van uw werf met de verschillende ambachten die we begeleiden: afwerking, installatie van scheidingswanden, leggen van vloerbekleding, enz.
  • Ruimteplanning
    Uw ruimte inrichten met meubilair dat wordt geleverd en geïnstalleerd door ons logistieke team.
  • Levering van u project en sleutelklaar
    Aanvaarding van uw project sleutelklaar gevolgd door de ingebruikname van de lokalen door uw team, die opgetogen zullen zijn over het resultaat!
"Wij verkopen geen meubilair, wij bieden een globale inrichtingsoplossing, doordacht en deskundig ontworpen om ruimtes te bieden die een bron van energie en enthousiasme zijn voor de ontwikkeling van uw beste potentieel: uw werknemers."
 
Uw project
De essentiële stappen om uw project tot een succesvol einde te brengen
  • 01 Briefing
  • 02 Space planning
  • 03 Design & Build
  • 04 360° expertise
  • De behoeften van uw werknemers begrijpen
    De eerste stap in onze succesvolle samenwerking begint met een ontmoeting met uw team om uw verwachtingen te begrijpen. Het welzijn van mensen staat centraal in elk van onze projecten, dus vinden we het essentieel om face-to-face gesprekken te voeren in plaats van virtueel.
  • Innovatieve optimalisatie van elke m²
    Het inrichting van of herinrichting van uw kantoren is een belangrijke beslissing die een invloed heeft op de productiviteit, de efficiëntie en het welzijn van uw team. We zijn ervan bewust! Daarom voert ons team van gepassioneerde experts in de tweede fase een complete studie uit van uw werkruimte om deze (nog) aangenamer te maken door elke m² op een innovatieve en inspirerende manier te optimaliseren, met respect voor uw budget.
  • Een uniek project, 100% gepersonaliseerd
    De derde fase in onze werkwijze betreft onze belofte om u een uniek project te presenteren dat 100% is afgestemd op het imago van uw bedrijf. Hoe doen we dat? Door 3D-plannen te maken, nodigen we u uit om naar het hart van uw project te reizen zodat u zich kunt onderdompelen in de sfeer van uw toekomstige werkruimte. Hoe gaan jullie van het virtueel naar de realiteit? Wij zorgen voor het volledige beheer van de verschillende vakgebieden die nodig zijn om uw project te voltooien.
  • Uw project door ons beheerd van A tot Z
    Dankzij onze jarenlange ervaring is ons team in staat om alle krachten en vaardigheden te bundelen die nodig zijn om te beginnen aan de 4de fase van ons proces, en dat is niets anders dan het opstarten van uw site met de vakmensen die essentieel zijn voor de succesvolle voltooiing van uw project. Dit omvat afwerkingswerkzaamheden, het leggen van vloerbedekking, het installeren van (verwijderbare) scheidingswanden, het inrichten en meubileren zonder het verlichting en de decoratie te vergeten.
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.